
Ogłoszenie naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu Inwestycji w Urzędzie Gminy Kotlin
Wójt Gminy Kotlin
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
- Kierownik Referatu Inwestycji w Urzędzie Gminy Kotlin
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Kotlin
ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 63-220 Kotlin
tel. 62 740 54 81
- Stanowisko pracy:
Kierownik Referatu Inwestycji w Urzędzie Gminy Kotlin
- Wymagania niezbędne:
1) co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
2) wykształcenie: wyższe;
3) obywatelstwo polskie;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) niekaralność w zakresie zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 104);
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
8) nieposzlakowana opinia,
9) prawo jazdy kategorii B.
- Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów regulujących zagadnienia z zakresu: prawa budowlanego, prawa o zamówieniach publicznych, dróg publicznych, finansów publicznych, pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych i zagranicznych, procesów inwestycyjnych, ochrony danych osobowych oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego i procedur administracyjnych (KPA);
2) wykształcenie wyższe z zakresu: budownictwa, ochrony i inżynierii środowiska, inne techniczne lub pokrewne;
3) znajomość języka angielskiego;
4) umiejętność bardzo dobrej obsługi komputera oraz programów komputerowych m.in. pakiet Microsoft Office (Word, Exel, PowerPoint, Outlook);
5) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, systematyczność, terminowość, wysoka odporność na stres, umiejętność planowania i współpracy, bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność kierowania pracą zespołu.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Kierownika Referatu Inwestycji:
1) nadzór nad realizacją i odbiorami zadań inwestycyjnych,
2) nadzór nad postępowaniami w zakresie zamówień publicznych,
3) nadzór nad realizacją przedsięwzięć ujętych w funduszu sołeckim,
4) nadzór nad sprawami z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych na dofinansowanie zadań inwestycyjnych i innych realizowanych przez Gminę,
5) współpraca z jednostkami organizacyjnymi przy realizacji wspólnych przedsięwzięć inwestycyjnych i innych,
6) nadzór nad przygotowaniem sprawozdań, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań w Referacie,
7) nadzór nad prowadzeniem spraw związanych ze strategią rozwoju gminy,
8) współpraca w zakresie prowadzonych inwestycji z Referatem Gospodarki Komunalnej,
9) przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów, umów z zakresu powierzonych czynności,
10) nadzór nad sprawami Referatu Inwestycji,
11) nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji zadań przez pracowników Referatu,
12) nadzór nad prawidłowością i rzetelnością prowadzenia dokumentacji Referatu,
13) organizacja pracy Referatu i jego pracowników, w szczególności przydział merytoryczny inwestycji do prowadzenia poszczególnym pracownikom Referatu,
14) nadzór nad prawidłowością korzystania z mienia Urzędu przekazanego do korzystania pracownikom Referatu.
- Informacja o warunkach pracy:
1) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat.
2) Przewidywany termin zatrudnienia – od 1 czerwca 2025 r.
3) Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie Urzędu Gminy Kotlin. Budynek nie jest dostosowany do osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
4) Obowiązki i uprawnienia pracowników samorządowych reguluje ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, natomiast wynagrodzenie reguluje rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1638).
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kotlin
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu br. był mniejszy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
- podpisany list motywacyjny;
- życiorys (CV);
- kwestionariusz osobowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ogłoszenia (przed zawarciem umowy wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do ogłoszenia;
- oświadczenie o obywatelstwie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia;
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje związane z oferowaną pracą;
- oświadczenie kandydata o trwającym zatrudnieniu lub kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie z zakładu pracy).
Oświadczenia kandydat podpisuje własnoręcznie, kopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem.
Kandydaci mogą również przedłożyć inne dodatkowe dokumenty: opinie, referencje, poświadczenia dodatkowych umiejętności, zaświadczenia o odbytych szkoleniach i ukończonych kursach w zakresie oferowanej pracy.
9. Miejsce i termin składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres: Urząd Gminy Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 63-220 Kotlin lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Kotlin (sekretariat - biuro nr 13) w terminie do dnia 8.05.2025 r. do godz. 15.30 (decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy Kotlin).
Kopertę z dokumentami aplikacyjnymi należy opatrzeć dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Inwstycji”.
2. Oferty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacje o wynikach ostatecznego naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostaną zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kotlin oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kotlin.
4. Osoby, których oferta nie spełni wymogów formalnych nie będą o tym informowane.
5. Konkurs przeprowadzony zostanie dwuetapowo przez komisję rekrutacyjną powołaną przez Wójta Gminy Kotlin:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
II etap – test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami na stanowisko.
6. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie, dlatego też prosi się o podanie numeru telefonu. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wymagane będzie przedłożenie do wglądu oryginałów dokumentów, które zostały przedłożone z ofertą jako kopie.
7. Wójt Gminy Kotlin zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na stanowisko.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kotlin reprezentowana przez Wójta z siedzibą w Urzędzie Gminy Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 63-220 Kotlin.
2. Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@comp-net.pl
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji
na stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji ogłoszonego na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
4. W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie
to konieczne do wykonywania ustawowych zadań urzędu. Będziemy przekazywać dane wyłącznie innym odbiorcom danych tj. osoby wnioskujące o dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Okres przechowywania danych: Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Po tym okresie dane osobowe będą przechowywane zgodnie w przepisami dotyczącymi archiwizacji, do przestrzegania, których Urząd Gminy Kotlin jest zobowiązany.
7. Prawa osób, których dane dotyczą - mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:
a) obowiązkowe w zakresie danych osobowych wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty w prowadzonym naborze na wolne stanowisko pracy;
b) dobrowolne w zakresie innych danych podanych przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie np. zainteresowania;
c) dobrowolne w zakresie złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z ww. uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, co wynika z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
9. Pana/Pani dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Monika Błaszczyk |
Data utworzenia: | 2025-04-25 13:37:35 |
Wprowadził do systemu: | Wanda Margiela |
Data wprowadzenia: | 2025-04-25 13:37:46 |
Opublikował: | Wanda Margiela |
Data publikacji: | 2025-04-25 13:50:20 |
Ostatnia zmiana: | 2025-04-25 13:50:24 |
Ilość wyświetleń: | 274 |